nuffnang

Monday, February 28, 2011

Selamat ari tua kak fiza!!!!!!!!!

First of all thanz kila coz sudi jemput aku tuk wat suprise kak fza....22.02.01 genap la 23 tahun umur kak fza,happy birthday to you shafiza......So pas test,kte org nk p celebrate bfday girl ni...X sempat nk prepare pe2 coz mggu test teramat la sibuk (xsupe org da)...so kte org decide nk bwk dia p mkn je kt lua...

 Hurm...kek da siap tempah ptg td oleh ila...so,aku tmn la kak jana p bli ice cream coz bfday girl ni suke mkn ice cream...ice cream y dipilih walls pe ntah name dia...msg2 da smpai kt restoran sebelah shell gambang ni...pe2 hal order dulu...prut pon da lapa,pnt kuakn tnga tuk jwb test kan..hihihi

Sementara tunggu makanan sampai,kte org pon wat la kua syp2 kek 2...

1,
2,
3,






 tara...ini kek nyer...special 4 u shafiza....

 Semangat tul kami bgun n nyayi birthday song,walopon da tau sore xsedap...nyayi je




 
 yeay,cepat potong....nak makan ni....yummy...








 Ish2..tinggal separuh je kek...hahha






 Sampai da pon makanan..makan dulu yep...menu biasa aku nasi goreng kampung...










 jeng2X.....aku ke makn????








kalo la aku boleh makan licin cmni...hurmmmmmmmmm.






sharing is caring...=p




bergambr dgn birthday girl....




its me.....=p
















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...