nuffnang

Saturday, February 12, 2011

Upset+give up+hopeless = ;'{


Entry kali ni x menarik sgt pon......just da xthu mane arah tuju...hye blog ni la satu2nyer y memahami atiku...arini da masuk ari ke-3 aku rase mcm ni...keadaan makin teruk...ati pon makin hancur...harapan kian pudar..really2 down..

Bila hidup ni terlalu byk masalh kucar kacir rasa...msalah dtg mencurah2 mcm hujan..mental n fizikal tergangu...wlpon aku cuba berlagak ala2 ati batu,tp aku still xleh hadapi seorg dri..tp xpela,xsmua org mampu tggug bersama2..aku reda ngn ujian allah..



Wlpn senyuman xla semahal mane tp xterdaya melontar secebis senyuman...wah...berpuitis...Hidup dulu n sekarang mmg byk beza n totally rotate..Tp aku cuba untuk bagun n teruskan hidup slgi diberi izin utuk bernafas...Sabar n senyap 2 jalan y terbaek..wish tomorrow is more better than today...


" Life is worth living moment by moment, being at peace and spreading peace, happiness and goodwill to everyone we meet as nobody knows when that last breathe will be taken since we have no control over it and no signal will be sent in advance."
Written in 2011 by Prem Guragain --- California








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...