nuffnang

Tuesday, August 23, 2011

" Giveaway from Moscow by Miszlullaby"

Miszlullaby..sape tu...dia adalah seorang gadis cantik dan mempunyai blog yang sangat menarik..kalau tak percaya tengok la sendiri empunya blog ni gadis moscow..Sekarang ni dia tengah buat giveaway tau..



Nak story sikit pasal blog ni yang buat saya tertarik,1st saya suka sangat header blog ni sebab boleh tukar2 gambar...camner nak buat yer...

2nd tengok gambar2 travel ML ni..tak dapat pergi,tengok pun jadi la..Then,saya suka tengok gambar comel ML yang suka photoshoot..gambar yang menarik sekali gambar ni...nice sangat..


Eh...ada itik ikut kamu...hihih


kalau nak kenal lagi empunya blog ni ,singgah la di blog dia yup...Untuk giveaway ni,saya tag rakan2 blogger saya iaitu:
  1. didi
  2.  fatin syazwani
  3. fatin
  4. lyka
  5. mamaruby


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...