nuffnang

Tuesday, November 15, 2011

Simen keras-keras kat hati...

Saya dah simen kuat-kuat insan ni kat hati...Sebab tak ada orang yang boleh ganti insan teristimewa ni......insyallah,takkan tercabut dan hilang...Tau kenapa??sebab saya tak boleh hidup tanpa insan ni...Saya nak tengok beliau bahgia selama-lamanya...

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ni lah insan teristimewa tu...my super lovely mom and dad...


Kalau orang puji saya cantik,my mom lagi cantik...
Kalau orang puji saya baik,my mom lagi baik...
Tapi kalau orang cakap saya kurang asam,kurang masin,kurang pe-pe la memang tu kekurangan dari saya bukan dari insan istimewa ni...



 Insan yang melengkapkan kebahgiaan saya...

And to my beloved,thanz sudi hadir dalam hidup insan yang banyak karenah ni and always support me...=)....Saya dah cukup bahgia ada insan-insan ni dalam hidup...


Saya bukan budak cerdik yang dapat masuk asrama penuh,tapi saya berusaha kuat untuk PMR...
Saya bukan budak cerdik yang skor PMR,tapi saya berusaha keras untuk masuk aliran sains tulen...
Saya bukan cerdik yang skor SPM,tapi saya berusaha keras untuk masuk matrikulasi..
Saya bukan cerdik yang dapat course kedoktoran,tapi saya berusaha keras untuk course kejuruteraan...
Saya bukan cerdik yang dapat dekan,tapi saya berusaha keras untuk dapat segulung ijazah...
Semuanya kerana insan teristimewa........






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...